Döden den bitterbleka

Tack Anne-Marie Schjetlein och Bokfabriken för att vi på Boksnacket fått chansen att läsa dina böcker 😍 

Nu har jag avslutat Döden den bitterbleka (Bokfabriken förlag). Jag slukade boken på typ 2 dagar 🙈 väldigt spännande och om jag liknade förra boken vid en åkattraktion på Liseberg som går sakta uppåt för att sen sätta en jäkla fart, så är denna mer som en där man hamnar i skräck direkt och far upp och ner 😍 eller snurrande kopparna kanske. Jag tycker absolut man ska läsa Döden kvittar lika först för att få veta Petras bakgrund. 

Historien är som sagt skrämmande och det härjar en pedofil i Halmstad som kommer alldeles för nära huvudpersonen Andreas familj. Och vad är det med denna karl som får kvinnorna att flockas omkring honom och bli galna, undrar jag? 

Nu har jag kastat mig över del tre Döden ingen ser. Vi ses om ett par dagar bokvänner 😍🍁👍 // C 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Satanskäftarna - Mons Kallentoft

Himmelskriket - Mons Kallentoft

Arton grader minus - Stefan Ahnem